Itellan SmartPOST -integraatio30.05.2014 Olemme saaneet palautetta Itellan kautta, etteivät kuluttajat aina ymmärrä, mitä toimitustapoja verkkokauppa heille tarjoaa. He eivät myöskään aina tunnista toimitustapoja verkkokaupan toimitusehdoissa. Osa kuluttajien hämmennyksestä johtuu varmasti siitä, että Itella on muuttanut palvelujen nimiä. Esimerkiksi SmartPOST-palvelun noutopaikan nimi on vaihtunut SmartPOST-pakettiautomaatista tutummaksi Postin pakettiautomaatiksi. Itella toivookin, että verkkokaupat käyttäisivät aina Postin palvelunimiä. Selkeät toimitustavat edesauttavat verkkokaupassa positiivista asiakaskokemusta ja helpottavat ostamista. Kun verkkokauppasi tarjoaa kuluttajille Itellan toimituksia, kerrothan niistä kuluttajille nykyisillä nimillä. Kaikille toimitustavoille, joissa vastaanottajana on kuluttaja, on omat selkeät Postin palvelunimet: esimerkiksi “Nouto postista” tai "Nouto Postin pakettiautomaatista". Lisätietoja Itellan tarjoamien toimitustapojen nimistä Itellan verkkosivuilta osoitteesta www.itella.fi/hinnatjaohjeet/verkkokaupan_ohjeet/. Löydät verkkokaupan toimitustapojen asetukset seuraavasta paikasta: Sivujen hallinta > Tuotteet > Asetukset > Maksu- ja toimitustavat > Verkkokaupan toimitustavat |