Ihmiset ovat pääosin hyvin laiskoja kuvittelemaan, mihin kaikkeen he voivat tuotteitasi käyttää. Siksi sinun kannattaa miettiä tuotteidesi käyttötarkoituksia valmiiksi ja antaa potentiaalisille asiakkaille ideoita.
Ihmiset ovat pääosin hyvin laiskoja kuvittelemaan, mihin kaikkeen he voivat tuotteitasi käyttää. Siksi sinun kannattaa miettiä tuotteidesi käyttötarkoituksia valmiiksi ja antaa potentiaalisille asiakkaille ideoita.
Kerro, että villasukkasi sopivat hyvin tupaantuliaislahjaksi ja viemisiksi mökkivierailuilla. Kuvaile, miten ne lämmittävät jalkoja kumisaappaissa ja vaelluskengissä.
Joskus tuotteita tai palveluita voidaan käyttää ihan muuhun, kuin mihin ne on alun perin suunniteltu.
Googlen AdWords -mainoksilla voi helposti testata, mikä tuotteellesi kehittämäsi lupaus myy parhaiten. Kilpailuta kolmea eri lupausta kolmen eri mainoksen muodossa ja mittaa, mikä lupaus kerää eniten napsautuksia. Saat tietää parhaiten myyvän lupauksen.
Jokainen uusi käyttötarkoitus tuotteellesi voi lisätä sen myyntiä. Vähin mitä voit tehdä, on kertoa asiakkaillesi nettisivuillasi, mihin kaikkeen tiedät tuotetta jo nyt käytettävän.