Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Toimitus- ja sopimusehdot

Voimassa 5.1.2024 alkaen

Verkkokauppa

KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä
www.napsakka.fi
Paulaharjuntie 3, 61300 Kurikka
Y-tunnus 1908818-8,
puh. 0400164245
sähköposti: info@napsakka.fi

Kaikkea Kivaa Ky Näpsäkkä myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupan KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä Rekisteri- ja tietosuojaseloste

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Ellet saa vahvistusta sähköpostiisi tai jotain on mennyt pieleen tilausta tehtäessä, otathan yhteyttä heti sähköpostitse info@napsakka.fi tai puhelimitse 0400164245.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupassa on käytössä Paytrailin maksupalvelun välittämät verkkomaksupainikkeet sekä Klarna maksaminen.

  • Yksityisasiakkaat
    Maksu tilauksen yhteydessä pankki- tai luottokorteilla, verkkomaksupainikkeilla, ennakkolaskulla tai Klarnan laskulla. Huomioithan, että klarnan laskulle tehdyt ostokset maksetaan aina suoraan Klarnalle.
  • Yritys- ja laitosasiakkaat
    Paytrailin lisäksi yritykset sekä laitokset voivat maksaa myös laskulla. Suosimme sähköistä laskutusta. Laskulla tilatessa verkkokaupassa voit myös lisätä lisätietoihin laskutustiedot laskun lähettämisen helpottamista varten.

Paytrail Oyj

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Klarna

Verkkokaupassamme on käytössä Klarnan laskulla maksaminen. Huomioithan, että klarnan laskulle tehdyt ostokset maksetaan aina suoraan Klarnalle.

Tutustu Klarna laskutuspalvelun sopimus ja maksuehtoihin paremmin Klarnan omilta sivuilta.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet ostoskorin toimitus- ja maksutapa sivulla. Toimituskulut ovat 8,00€ tilaukselta alle 100,00 euron arvoisissa tilauksissa. Yli 100,00 euron tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Lisäksi voit valita kotiinkantopaketin, jonka toimituskulut ovat 13,00 euroa. Toimitamme tilaukset Matkahuollon XXS (3x25x40 cm) ja S (10x40x55 cm) pakettina tai Postin pakettina tai kirjeenä.

Tilaaminen
  • Matkahuolto
  • Postipaketti
  • Posti Smartpost
  • Posti Kotiinkantopaketti
  • Nouto myymälästä (sovittava aina erikseen)
  • Lahjakortin toimitus

Nouto myymälästämme Kurikassa tulee aina sopia erikseen. Sovi noutoaika puhelimitse 0400-164245 tai sähköpostitse info@napsakka.fi. Voit myös ehdottaa noutoaikaa tilauksen yhteydessä lisätietoja kohtaan.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen tällä hetkellä noin 3-7 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla ja ajankohtaista sivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@napsakka.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.Palautusoikeus ei koske mittatilaustuotteita. Mittatilaustuotteilla tarkoitetaan tuotteitta, jotka myydään asiakkaan pyynnöstä suuremmasta kokoerästä asiakkaan valitsemana pituutena tai kokona. Esimerkiksi tälläisiä tuotteita voivat olla kankaat, nauhat, pitsit ja muut mitattavat tuotteet. Näitä mittatilaustuotteita ei hyvitetä asiakkaalle palautuessaan ellei kyse ole viallisesta tuotteesta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu postin kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Mikäli tuotteessa ei ole mitään vikaa, vaihtaessasi tai halutessasi perua kaupan, tilauksen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella, ellei toisin ole sovittu.


Vain virheelliset tuotteet voidaan palauttaa postin asiakaspalautuksena.


Älä palauta tuotteita käyttäen postin asiakaspalautusta ellei kyseessä ole viallinen tuote. Posti veloittaa asiakaspalautuksesta pakettimaksun, joka on vähintään 10.00€. Tuotteiden palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla ja tämän vuoksi joudumme veloittamaan asiakaspalautuksesta koituneet kulut asiakkaalta.

Palautusosoite:
KaikkeaKivaa Ky Näpsäkkä
Paulaharjuntie 3
61300 KURIKKA.


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € palautuskustannusmaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.