Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse - jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

Olemme päivittäneet Klarnan maksurajapinnan uuteen versioon

23.10.2020 - Tiedotteet

Olemme päivittäneet verkkokauppaominaisuuden Klarna-maksupalvelun uusimpaan PSD2-versioon. Vanha verkkomaksupalvelu toimii vielä vuoden loppuun saakka, mutta suosittelemme ottamaan käyttöön uudistetun version mahdollisimman pian, jotta verkkokaupan maksut toimisivat myös tulevaisuudessa. Uudistus koskee kaikkia Klarnan maksupalveluita käyttäviä asiakkaitamme.

Mikäli sinulla on aiempi versio Klarnasta jo käytössä, jotta saat uuden maksupalvelun käyttöön, sinun pitää päivittää Klarna-tunnuksesi. Tämä onnistuu joko olemalla suoraan yhteydessä Klarnaan osoitteessa https://www.klarna.com/fi/yritys/kauppiastuki/, tai päivittämällä tunnukset Klarnan kauppiasportaalin kautta löytyvän bannerin kautta.

Kun olette saaneet Klarnalta uudet tunnukset, tulee ne päivittää Kotisivukoneen verkkokaupan hallintaan. Alla ohjeet miten lisäät uuden maksutavan käyttöön.

  1. Kirjaudu sisään ylläpitoon
  2. Suuntaa sivujen hallinta -lehden kautta osioon ”tuotteet”
  3. Napsauta vasemmalta auki ”asetukset” ja avaa ”maksu- ja toimitustavat” -osio
  4. Lähde lisäämään uutta maksutapaa painamalla ”lisää maksutapa”
  5. Syötä oleelliset tiedot kenttiin ja valitse maksutapa -luettelosta Klarna
  6. Ruksi kohta ”Klarna Checkout V3” ja syötä loput tiedot, kuten kauppiastunnus jne.
  7. Lopuksi varmista, että olet ruksinut ”Maksutapa on käytössä” -kohdan

TÄRKEÄÄ! Kun olet tehnyt yllämainitut toimenpiteet, käy ottamassa aiempi Klarnan maksutapa pois käytöstä (ruksi pois kohdasta ”maksutapa on käytössä”), jonka jälkeen vasta tallenna muutokset.

Tämä on siksi tärkeää, että Klarnan eri versiot eivät voi toimia kaupassa yhtä aikaa.

Kun uusi maksutapa on aktivoitu käyttöön, käy testaamassa, että maksutapa toimii. Mikäli huomaat maksutavassa jotain, mikä ei toimi, käy ottamassa uusi V3-versio pois käytöstä ja palauta aiempi versio kauppaan takaisin päälle. Tämän jälkeen ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoita minkälainen vikatilanne uuden maksutavan käyttöönotossa tuli.

Kun uusi maksutapa todistetusti toimii, kannattaa aiempi Klarnan maksutapa poistaa kaupan hallinnasta kokonaan.

Jos kaupassasi ei vielä ole Klarnaa maksutapana, voit ottaa sen käyttöön osoitteessa https://www.klarna.com/fi/yritys/

Ystävällisin terveisin,

Kotisivukone

26.03.2024Asiakaspalvelun aukioloajat pääsiäisenä
22.03.2024Asiakaspalvelu auki 9-15 22.3.2024
19.02.2024Kotisivujen ylläpitoon kirjautumisessa vikatilanne (päivitetty klo 9.43)
21.12.2023Asiakaspalvelu auki 9-14 22.12.2023
14.12.2023Asiakaspalvelu auki 9-14 15.12.2023
27.11.2023Kävijätilastojen toiminnassa vikatilanne (Päivitetty klo 11.02)
13.11.2023Asiakaspalvelu suljettu 14.11.2023 kello 12-14
29.09.20231.10.2023 voimaan astuva lakimuutos tuo muutoksia verkkokauppojen tarjolla olevien maksutapojen esittämiseen
25.09.2023Webmailissa havaittu virhe lähettäessä viestejä Hotmail-osoitteisiin (Korjattu 5.10.2023 11:40)
24.08.2023Asiakaspalvelu auki 9-13.30 25.8.2023

Siirry arkistoon »