Helppoa.

Tee kotisivut tai verkkokauppa helposti itse - jopa kymmenessä minuutissa

Kokeile ilmaiseksi 2 viikon ajan

FAQ - Laskutus

 

K: Koska palvelun laskutus käynnistyy?

V:
Kun rekisteröidyt Kotisivukoneen käyttäjäksi, sinulla on kaksi viikkoa ilmaista kokeiluaikaa. Sivujen laskutus käynnistyy vasta kotisivujen tilaamisen jälkeen.

Voit tilata kotisivut käyttöösi missä vaiheessa kokeilujaksoa tahansa. Tilauslomakkeelle pääset ylläpitotilan yläreunan "Tilaus ja lisäpalvelut" -välilehdeltä tai sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Jos kotisivuja ei ole tilattu kokeilujakson aikana, ne sulkeutuvat automaattisesti.


K: Sain Kotisivukoneelta viestin, että kotisivuni sulkeutuvat 24 tunnin sisällä. Haluaisin kuitenkin jatkaa kotisivujeni käyttöä. Mistä saan laskun?

V: Kotisivukone lähettää laskun kotisivujen tilaamisen jälkeen. Lasku voidaan toimittaa joko sähköpostitse, kirjeenä tai verkkolaskuna.

Jos on valinnut käyttöön sähköpostilaskutuksen, joskus on voinut käydä niin, että antamasi sähköpostiosoite on kirjoitettu väärin, sähköpostisi on ollut hetkellisesti täynnä tai liitetiedostona oleva laskun jostain syystä tipahtanut pois. Myös ajoittain osoitetiedot kirjelaskuissa voivat olla virheelliset, tai verkkolaskutusta varten annettu OVT-tunnus on syötetty väärin.

Kotisivujesi avoimet laskut löydät ylläpitotilan "Asetukset" -välilehdeltä, jonka kautta voit maksaa kätevästi verkkopankissa tai avata ja tulostaa eritellyn PDF -laskun.


K: Miten saan vaihdettua laskutusosoitettani tai -tietojani?

V:
Yhteystietojen ja laskutusosoitteen muutos onnistuu sivuston ylläpitotilan "Asetukset" -välilehdeltä kohdasta "Omat tiedot" tai asiakaspalvelumme kautta.


K: Voinko tilata lisäominaisuuksia tai -palveluita kesken meneillään olevan laskutuskauden?

V: Voit tilata lisäominaisuuksia milloin tahansa kuluvaa laskutuskautta "Tilaus ja lisäpalvelut"-välilehden kautta.


K: Miten voin muuttaa tilaustani?

V: Tilauksen muuttaminen onnistuu ottamalla sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluumme.


K: Voiko laskun eräpäivää siirtää?

V: Kyllä voi. Siirrosta sovitaan aina asiakaskohtaisesti. Jos tarve eräpäivänsiirrolle ilmenee, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.